Támogatás - IT Outsourcing

 

„Be van fejezve a nagy mű, igen.

A gép forog, az alkotó pihen.

Évmilliókig eljár tengelyén,

Míg egy kerékfogát újítni kell.”

 

A rendszergazda, ha becsületesen elvégezte a dolgát, nyugodtan pihenhet, hisz ha nem csinál semmit, akkor van minden rendben. Ugyanakkor, ha állandóan dolgozik, ott nem a rendszerrel van a hiba…


A kérdés csak az, Ön minek fizetne folyamatosan bármelyikért is, ha lényegesen olcsóbban bérelhet is rendszergazdai szolgáltatást?


Cégünk kis- és középvállalatok számára fejlesztette ki különböző havidíjú csomagjait, melyek között mindenki megtalálhatja a számára megfelelőt. A megrendelőinkkel kialakított hosszú távú sikeres kapcsolat, az elvárt igény és a megoldásából fakadó sok éves tapasztalat figyelembe vételével fejlesztettük ki négy havidíjas csomagunkat, de természetesen egyedi konstrukciókat is kínálunk, ha Önnek mégis másra lenne szüksége. Négy havidíjas csomagunk a következő:

 

• Event Service – Eseti megbízás

 

E szerződés keretében Ön döntheti el a karbantartások sűrűségét, mi a garantált időn belül megkezdjük a munkát vagy az esetleges hiba javítását. Természetesen az összes szolgáltatás igénybe vételére jogosult, beleértve az ingyenes kiszállást és a kedvezményes vásárlást is! Eseti szerződés keretében a számlázás a tényleges munkavégzés után történik.

 

- Szolgáltatás teljesítése: 08:30 – 16:30-ig vagy a szerződésben foglalt időintervallumban, kritikus esetekben munkaidőn túli munkavégzés

- Rendelkezésre állási idő: akár 24 óra.

- Reakció: 1 órán belül.

 

• Single Service – Alap csomag

 

Kisvállalkozások és fokozott számítástechnikai tevékenységet folytató otthoni rendszerek számára fejlesztettük ki alapcsomagunkat. Szerződési feltételeink szerint gondoskodunk a számítógépek, hálózati eszközök, nyomtatók és egyéb perifériák üzemeltetéséről, javításáról. Meghibásodás esetén cserekészüléket biztosítunk a javítás idejére, felár ellenében. Vállaljuk a telephelyei közötti biztonságos kapcsolat kiépítését, hogy az adatmozgatás Önnek a legkényelmesebb és egyben a legbiztonságosabb módon történhessen. Adatai biztonságának érdekében vállaljuk a biztonsági mentések folyamatos nyomon követését. Nyilvántartást készítünk az Ön hardvereiről és szoftvereiről, ezeket folyamatosan frissítjük, hogy Ön mindig naprakész legyen a számítástechnikai hátterét illetően. Kiegészítő szolgáltatásként vállaljuk számítógépeinek távolról, egy biztonsági csatornán keresztül történő javítását, a leggyorsabb javítás érdekében, a lehetőségek szerint. Szerződött ügyfeleinknek az új eszközöket, kiegészítőket (nyomtató, toner, stb.) ingyenesen szállítjuk ki, ezek árából folyamatos kedvezményt biztosítunk.

 

- Szolgáltatás teljesítése: 08:00 – 16:30-ig.

- Rendelkezésre állási idő: 12 óra.

- Reakció: 8 órán belül.

 

• Double Service – Közepes csomag

 

Olyan kis- és közepes vállalkozásoknak ajánljuk csomagunkat, ahol a számítógépes hálózat mellet szerver számítógép is van. Az alapcsomag szolgáltatásain felül vállaljuk szerverei működésének folyamatos felügyeletét, levelezőrendszerének és adatbázisának üzemeltetését, így biztosítva cégének a folyamatos és zökkenőmentes működését. Vállaljuk a számítógépek és szerverek biztonsági adatmentését, adatmentések tárolását és hiba esetén ezek igény szerinti helyreállítását. Meghibásodás esetén megkezdjük a mielőbbi javítást, felár ellenében csereszervert biztosítunk. Működő internetkapcsolat mellett vállaljuk számítógépei távfelügyeletét, mely azonnali beavatkozást tesz lehetővé, egy biztonságos csatornán keresztül. Számítógép parkját, a szerződés részeként, évente egy alkalommal teljes körűen karbantartjuk (tisztítás, hardveres ellenőrzés).

 

- Szolgáltatás teljesítése: 08:00 – 16:30-ig vagy a szerződésben foglalt időintervallumban.

- Rendelkezésre állási idő: 16 óra.

- Reakció: 4 órán belül.

 

• Quad Service – Teljes körű szolgáltatás

 

Professzionális rendszergazdai szolgáltatás, mely közepes vállalkozások és nagyvállalatok részére lett kifejlesztve. Az alap- és közepes csomag szolgáltatásain felül azonnali távfelügyeletet vállalunk, illetve indokolt esetben munkatársaink munkaidőn túli rendelkezésre állását biztosítjuk. Cége biztonságának érdekében kidolgozzuk cége személyre szabott biztonságpolitikáját, mely betartása fokozottan csökkenti az esetleges támadások sikerét, az adatvesztést és adatlopást. Meghibásodás esetén ingyenes cserekészüléket, cserealkatrészt biztosítunk. Számítógép parkját, a szerződés részeként, évente két-; szerverét négy alkalommal teljes körűen karbantartjuk (tisztítás, hardveres ellenőrzés).

 

- Szolgáltatás teljesítése: 08:30 – 16:30-ig vagy a szerződésben foglalt időintervallumban, kritikus esetekben munkaidőn túli munkavégzés.

- Rendelkezésre állási idő: akár 24 óra.

- Reakció: 1 órán belül.

 

Előfordul azonban sokszor, hogy a szerződéses partnereink alkalmazottai is szeretnék igénybe venni szolgáltatásainkat, de ők természetesen otthoni környezetben. Számukra fejlesztettük ki az otthoni csomagunkat, melyet kedvezménnyel vehet igénybe bárki:

 

• Home Service – Védelem otthonra

 

Ezt a szolgáltatásunkat kifejezetten magán célú, otthon használt rendszerekhez ajánljuk. Számítógépét - lehetőségünk szerint - az otthonában javítjuk meg, így Önnek nem kell a gép szervizbe való szállításával és az ezzel járó kellemetlenségekkel küzdenie. Kollégánk egy előre megbeszélt időpontban felkeresi Önt otthonában és a felmerülő hibákat a helyszínen elhárítja. A szolgáltatás összege egyszeri és tartalmazza a kiszállás díját is.

 

- Szolgáltatás teljesítése: 12:00 – 21:00-ig

- Rendelkezésre állási idő: 9 óra.

- Reakció: Az előre megbeszélt időpontban.

 



Reméljük, hogy hamarosan Önt is az elégedett ügyfeleink közt köszönthetjük!

 

Partnereink